centar za kulutru Rakovica

ODRŽANO SATIRIČNO VEČE U "CENTRU ZA KULTURU RAKOVICA"

Dana 28.3. 2016. godine, sa početkom u 19 časova, održano je zanimljivo satirično veče u "Centru za kulturu Rakovica". Publici, koja je napunila salu Centra, predstavilo se blizu 20 satiričara. Program su vodili glumica Rada Đuričin i satiričara Vitomir Teofilović, a publika se mogla podsetiti i stvaralaštva legendi srpske satire Vladimira Bulatovića Viba i Aleka Marjana.

Voditleji večeri i deo učesnika

IZBOR AFORIZAMA UČESNIKA:

Ko izgubi pamet , stalno nešto traži.

Vojislav Vojin Brnović

Oni koji su bežali iz škole daleko su nam odmakli.

Rade Đergović

Svašta se priča, a da stvar bude gora – sve je istina!

Milutin Đuričković

Poraniću na izbore. Da me niko ne vidi.

Milivoje Jozić

Niko ne govori ono što misli. Svako se pravi pametniji.      

Pavle Kovačević

Za pisanje satire potrebno je imati onu stvar. Mozak.

Igor Braca Damnjanović DIB

Kad me je žena zatekla sa ljubavnicom u krevetu, ščepala ju je za kosu i počela da je bije. Rekao sam joj: Udri kurvu, brak nam rastura!

Veselin Lari Mišnić

Najbolje bi bilo da je onako kako nije.

Savo Martinović

Kod nas se ne štedi u bankama nego u hrani i lekovima.

Bato Milatović

Neprijatelj broj jedan je začetak serijske proizvodnje.

Vesna Denčić

Nije meni što je život kratak,  nego što su mi pantalone omalile.

Srboljub Srba Pavlović

Ne znam kome da dam svoj glas. Ni prošli mi nisu vratili.

Dejan Pataković

Doš`o zeman, valja preživeti!

Milovan Petrović Verkin

Izgubio sam autocenzuru. Sada očekujem policiju.

Božidar Pešev

Krenusmo u Evropu. Transsibirskom železnicom.

Dušan Puača

Naši radnici imaju dobar standard. Ako rade u inostranstvu.

Radovan Ristović

Ministar ima bogatu biblioteku. Radnu, štednu i partijsku knjižicu.

Miroslav Sredanović

Ako se ne gaji, ruža podivlja.

Goran Radosavljević

Napred naši. Dole vaši i stenice!

Vitomir Teofilović

Minut šutnje malo je za čoveka.

Mićo Lukić


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.