humor

SLOBODA GOVORA - MIĆA M. TUMARIĆ

SLOBODA GOVORA

-         Dosta mi  je - zaurlao sam jednog dana, kad me sustigao
žuti minut –  stvarno mi je svega dostaaaaa!!!  
Tek što sam izgovorio, bolje reći izrikao, ove reči, oko mene se okupila grupa kratko ošišanih momaka u odelima. Sa pištoljima  zadenutim za pojas. Stvorili  se odjednom.  Kao s neba da su pali. 
-         Ne mogu – nastavio sam da urličem – ne mogu  više da ćutiiiim!
Korpulentni momci,  pretećih pogleda,  prišli mi još bliže. Mumlali  uglas  u bubicu u rukavu.    
-         Sve ću – gotovo sam vrištao – sve ću da kažeeeeem!!!
Tad je nastao opšti metež. Trokrilni ormari na dve noge se pomamili. Zavrtali  mi ruke. Tukli me malim gumenim pendrecima. Po glavi i bubrezima. Vukli za uši i, da prostiš, za jaja.
-         Ja – hroptao sam – ja ću da kažem...
Jedan od momaka stavio mi lepljivu traku preko usta. Drugi  me odalamio po gubici. Zatim su me srušili. I dobrano izudarali nogama, pre no što  su  me  ubacili u kombi bele boje nekih čudnih registarskih tablica. Za čas sam se obreo u zatvoru. Tamo su me odvezali, skinuli traku sa usta i povez sa očiju.
-         Sad možeš da laprdaš koliko hoćeš – rekli   momci i otišli.
I ja sad govorim. Neprestano. Svaki dan.   Pričam šta mi padne na pamet. Tako će biti sledećih pet godina. Ovo je demokratska zemlja gde je sloboda govora zagarantovana. 
Mića M. Tumarić



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.