humor

МАКЕДОНСКА АФОРИЗНИЦА (1)

Срђан Видаковић
Васил Толевски

Исус живеел само од леб и вода. Тоа е најдобар доказ дека и тој бил Македонец.

Исус је живео само од хлеба и воде. То је најбољи доказа да је и он био Македонац.
*
Подготвени сме за трета светска војна. Имаме и бело знаме!

Спремни смо и за трећи светски рат. Имамо и белу заставу.
*
Претседателот го сплоти народот во национален консензус! Сите му се смеат.

Председник је ујединио народ у национални консензус. Сви му се смеју.
*
Орден за заслуги за народот може да добие само Член на влада кој ќе даде оставка.

Ореден  за заслуге за народ може да добије само Члан владе који да оставку.
*
Во полициска држава сите се чувствуваат безбедни. Освен народот!

У полициским државама сви се осећају сигурно. Сем народа.
**   **   **

Миле Ѓорѓијоски


Во пеколот не живеат само Македонци. Ние сме мултиетничка држава.

У паклу не живе само Македонци. Ми смо мултиетничка држава.
*
За разлика од нашите политичари јас не смеат да јадам гомна. Немам имунитет.

За разлику од наших политичара ја не смем да једем говна. Немам имунитет.
*
Водачот е упорен човек. Пак го надгласа народот.

Вођа је упоран човек. Опет је надгласао народ.
*
Нашите интелектуалци не се грандомани. Навикнаа да живеат во глвучева дупка.

Наши интелектуалци нису грандомани. Навивикли су да живе у мишјој рупи.
*
Еден ден и пораката од нашиот пуст остров ќе стигме до светот. Не ставија в шише.

Једног дана ће и порука са нашег пустог острва стићи до света. Набили су нас у флаше.
*
За разлика од нашите политичари јавачите на Апокалипсата ги почитуваат човековите права. Јаваат само на коњ.

За разлику од наших политичара јахачи Апокалипсе поштују људска права. Јашу само коње.
*


Витомир Долински


Добро е што азбуките му ги дадовме на светот.
И онака се помалку ги користиме.

Добро је што смо азбуку дали свету.
И онако их све мање користимо.
*
Последниот Македонец ќе биде извршител.
Ќе мора некој да ја прибере  лопатата.

Задњи Македонац ће бити извршитељ.
Мораће неко да покупи лопату.
*
Приказната за лудиот и збунетиот секаде е виц,
само кај нас – општествено уредување!

Прича о лудом и збуњеном је свугде виц,
једино код нас – друштвено уређење!
*
Кај нас тешко се станува Незнаен јунак.
Ќе ти го памтат до седмо колено.

Код нас се тешко постаје Незнани јунак.
Памтиће те до седмог колена.
*

Историјата ќе мораме пак да ја пренесуваме усно.
Победниците не умеат да пишуваат.

Историју мораћемо опет преносити усмено.
Победници не умеју писати.
*

Јане Атанасов

Вреден е како мравка, а таква му е и судбината. Цел живот собира трошки.

Вредан је ко мрав. А таква му је и судбина. Цео живот сакупља мрвице.
*
Во дилема сум дали да одам на партиски митинг или на геј парада. Подеднакво сум алергичен на ладни сендвичи и на топли браќа.

У дилеми сам да ли да идем на партијски митинг или на геј параду. Подједнако сам алергичан и на хладне сендвиче и на топли браћу.
*
Некои животни не ми дозволуваат да живеам како човек.

Неке животиње не дозвољавају ми да живим као човек.
*
Тврдењето дека времето е пари е обичен блеф. Потрошив шест децении а не заработив ништо.

Тврдња да је време новац је обичеан блеф. Потрошио сам шест деценија, а ништа нисам зарадио.
**   **   *

Мaрјан Ангелкоски

Судбината сакаше да живееме најубаво. Многу сакаше!

Судбина је хтела да живомо најлепше. Много је хтела
*
Господ е со нас Македонците. И Тој се фати со лошо друштво.

Бог је с нама Македонцима. И он је изабрао лоше друштво.
*
Ослободете го умот. Невин е!

Ослободите памет. Невин је.
*
Во жена ми сум смртно заљубен. Затоа и ја убив.

У супругу сам био смртно заљубљен. Зато сам је и убио.
*
Има атеисти. Дал Господ.

Има атеиста. Дао Бог.
**   **   **

Рубрику уређује: Миле Ђорђијоски
Превод: Миле Ђорђијоски и ДИБ



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.