aforizmi

AFORIZMI LJUBOMIRA ILIĆA


 


Na letovanje u Tursku nosim samo osnovne stvari: šlem, pancir i
maskirne kupaće gaće.
*  *  *
Pored potemkinovih sela mi imamo i potemkinove gradove, fabrike, puteve...
Samo, naš Potemkin se ne zove tako.
*  *  *
Odložili smo dolazak boljeg sutra. Dok ne napišemo program za doček.
*  *  *
Vlada će zasedati po raznim mestima u Srbiji.
Jedva čekam kada će biti u zatvoru.
*  *  *
Za izgradnju Beograda na vodi angažovane su sve raspoložive snage.
Čak i kompletan idiot.
*  *  *
Stežu nas, ali i mi smo stisli petlju.
*  *  *
Od banke sam dobio povoljan kredit. I omču – pride.
*  *  *
U Turskoj sam najsigurniji na nudističkoj plaži. Navučem fantomku i svi
misle da sam njihov.
*  *  *
Ne obećavajte više medi mleko. Mene je već proteralo.
*  *  *
Najviše poslanika ima SNS. Sve su to bivši članovi DS-a, DSS-a, JUL-a, i po neki radikal.

Ljubomir  Ilić


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.