aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

Резултат слика за Poplave

Poplave su se mogle sprečiti, ali ko smo mi da zaustavljamo prirodne tokove.

*Bog je samo jedan, tako da smo lako uspeli da ga savladamo.     

*Uvredljivo je o njoj govoriti kao starleti. Ipak je ona elitna prostitutka.

*Upao je u loše društvo. I šta je drugo mogao nego da im postane kum.

*Ekološka svest moje komšinice je na visokom nivou. Ona baca đubre s petog sprata.

*Ja se u mojoj kući ni za šta ne pitam. Ja sam domaćin bez portfelja.

*Sloboda govora važi za sve, ali građani nisu mutavi da u to poveruju.

*Mi smo kulturan narod. Mi pljujemo po podu, samo onda kad nas niko ne vidi.

*Ja znam da ništa ne znam, ali ću ipak izaći na ispit da to proverim.

*Mi smo braća. To ipak dovoljno govori da se nismo ubijali bez razloga.

*Tek kad su preveli moje aforizme sa srpskog na crnogorski, video sam da mi je svaka ka u Njegoša.

 *Protivnik se dosta namučio s nama, sve dok mi nismo pronašli svoju prepoznatljivu igru.

*Prethodna vlast je aktuelnoj ostavila ruševine, koja sad ova uspešno legalizuje.

*Svaki cilj je tu da opravda naš promašaj.

*Kad je pijan on se ne hvata za volan. Vozi bez ruku.

*Od nas se samo traži da budemo humani i da volimo svoje ubice. I mi ni to nismo u stanju da ispunimo EU za ljubav.        
                                
                                                          Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.