aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

On je najveći zavodnik svih vremena. Zaveo je čitav narod.

*Nas još od poraza na Kosovu drži slavljenička atmosfera.

*Da nije bilo Miloša Obilića, za Murata niko ne bi ni znao.

Резултат слика за MURAT

*Naš standard je opasan po život.

*Doživeo je prekid filma. Bio je to trenutak za pamćenje.

*Ja često ne razumem sebe. Da ne govorim ja možda kineski?

*Kad popijem ja sam sasvim drugi čovek. Onda iz mene izbija i ona moja lepša polovina.

*Istina je samo jedna. Ima neke istine u tome.

*On je u ozbiljnoj vezi. Trideset godina je u braku.

*Ja sam apsolutni sluhista. Mogu uvek da ispadnem iz ritma.

 Mi bismo već danas mogli da živimo bolje, ali nećemo da prenaglimo.
                                                            ZORAN T. POPOVIĆ

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.