humor

ИГРА- МИЛОЈЕ ВЕЉОВИЋ

ИГРА

Резултат слика за igra

Стојим на путу алама знаним
Ко лист на ветру судба ме носи.
За сламку спаса мушки се борим —
Суров ме живот ко траву коси!

А ја ко дете играм се збиљом
У здраву ногу убадам трн.
Кезим се подло истини горкој —
Нећу да гракћем ко гавран црн!

Смеју се хуље дрскости мојој
Упиру прстом ка моме пиру.
Стално се чуде пркосу моме —
Како голготу чекам у миру!?

Ликујте, багро, нећете дуго
Коло се среће ко чекрк врти.
Нећу да клекнем макар и свисô —
Инат је често јачи од смрти!

А када игра стигне до краја
Онда ће само једни на бис.
До тада оста срџба до бола —
У мени живи разјарен рис!

Кец је у игри – глава на пању
Ал` шта ћу опет такав ми дар.
Пишући песме горчину малим —
Оне ће чемер спутати бар!

Казане речи у форми стиха
Често су прави једини лек.
Зато се играм па колко траје —
Кратак је овај животни век!

Милоје Вељовић


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.