Darko Drljević

NAJBOLJA PESMA "SATIRA FESTA 2016." - VLADISLAV VLAHOVIĆ

NAJBOLJA PESMA "SATIRA FESTA 2016."


Vladislav Vlahovic
Vladislav Vlahović na karikaturi Darka Drljevića

OVDJE

Ovdje sam samo da bih negdje bio
Ovdje sam jer nijesam nigdje drugo
Ovdje je dobro, ovdje je ovdje
Ovdje je kratno, ovdje je dugo

Ovdje je sve odavde dovde
Ovdje je više a ovdje manje
Ovdje je uglavnom i ovdje i ondje
Ovdje je odavno ovako stanje

Ovdje pa ovdje i opet ovdje
Ovdje je kao ondje skoro
Ovdje smo mi ovdje je ovako
Ovdje sam ipak doći mor'o

Ovdje je gorko ovdje je slatko
Ovdje je tvrdo, ovdje meko
Ovdje smo mi, ovdje je ovako
Ovdje je ćutanjem neko sve nam rek'o.


Vladislav Vlahović


U užem izboru bili su:
- Miloje Veljović: Rekli su mi
- Nikola Šimić Tonin: Bukić i stari Šjor
- Bogdan Šimić: Magare

- Radovan Treći Jovičić: Zeleni ep

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.