Beograd na vodi

МИЛОЈЕ ВЕЉОВИЋ - БЕОГРАД НА ВОДИ

БЕОГРАД НА ВОДИ

Резултат слика за poplava

Покисô сам синоћ у трамвају
Нисам рондô – није то у моди
На брзака кишобран раширих —
То је можда Београд на води!?

Испрљô сам ципеле у блату
Док сам скоро куповô у Роди
Газио сам муљак ал’ оћутах —
То је можда Београд на води!?

На послу се завадише људи
Што нам свима и те како шкоди
Једноме су пљунули у браду —
То је можда Београд на води!?

Попрска ме са терасе кона
У мени се се разјареност роди
Пошô сам јој претити ал' стадох —
То је можда Београд на води!?

У подрум ми продрла кишница
Што са крова у септичку води
Комуналце позвах у невери —
То је можда Београд на води!?

Неко ми се упишки под прозор
То ничему паметном не вóди
Хтео сам га тражити ал' нисам —
То је можда Београд на води!?

Од муке сам огрезô у пиву
Хоће жена да ме врачу води
Ја јој велим не бенави, жено, —

То је прави Београд на води!  

Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.