Đura Šefer Sremac

ĐURA ŠEFER SREMAC - OJ SREMICE, MOJA ČAROBNICE

ĐURA ŠEFER SREMAC – OJ SREMICE, MOJA ČAROBNICE


Резултат слика за sremica

Nema više sremačkog posela
Pa da biraš cure pola sela.

Oj Sremice, moja čarobnice
Okice ti kȏ u đavolice!

Drage su mi žice tamburice
Još kad uz njih igraju Sremice!

Nemoj, nano, kriviti bećara
Volem njega, ima dosta para!

Neće Sremac od brava polutke
U Sremice polutke kȏ lutke.

Koje rode, evrići nam fale
Pa da vidiš bebe slatke, male!

̓ Oće Sremca da oženi ćaća:
‒ Nemoj, ćaća, ostaću bez gaća!
Nekad čopor dece na salašu –
Danas Sremac samo ̓ vata flašu.

Sremica mi domaćinski vredi
Turske, španske – sve serije gledi!

Ništa slađe od sremske šunkice
Vina rujna kȏ  lice Sremice!

Idi, ženo,  ̓ vataj se šporeta
Dosadi  mi jetrena pašteta!

Lep je kupus, al ̓ je slađe meso
Tek od supe – sav sam se potresȏ!

Neće Sremac da ide u banju  –
Žao mu da prazni  kotobanju!

Sremica mi sinoć obećala –

Za kukuruz korpu bi mi dala!

Đura Šefer Sremac

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.