humor

ZORAN ANTONIJEVIĆ - GLOBALNA SLIKA




Резултат слика за autootpad


- Mali, slušaj me, ja sam gospodin čovek. Ne moram ništa danas da zaradim, nemam ti ja ništa od ovoga, ali kada činim dobro drugome meni neka sreća ispuni dušu a to osećanje ne može da se kupi ni zlatom ni evrima.
Meni je mali puno srce kad mogu da pomognem svojim prijateljima. Zato sam ih doveo ovde u ovu pustahiju koju čuvaš da poskida svako za sebe koliko mu treba gvožđa i aluminijuma. Vajdica, prodaće to na otpadu i imaće pare za hleb i bombone da obraduju dečicu. Ej mali, muka je velika danas. Ne treba čovek samo na sebe da misli. To je površno, pa nisi ti sam na ovom svetu. Treba stvari posmatrati kroz jedan širi prostor. Svet je globalna slika koju i Bog gleda i kada činiš dobro drugome to i sam Bog vidi.
Nakon završenog posla radnici su natovarili otpad i izvezli ga malim kamionom, tamićem.
Sutradan gazda se vratio.
- Mali jel znaš šta se desilo? Pa, pokrali me juče.
- Ko je mogao gospodine da vas pokrade. Juče su ovde bili samo vaši radnici. Rekoste da su vam prijatelji.
- Ama mali, nije stvar u gvožđu. To što su odneli, to je u redu, nego što su prodali i onaj tamić a to je moje kamionče. Šta ja sada da radim mali?
- Ništa gospodine. Neka vam srce bude puno. Posmatrajte to kroz okvir globalne slike.


 Zoran Antonijević

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.