aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Kad me žena iznervira, ja poludim. Operem sudove, usisam kuću i skuvam ručak, da se smirim.

*Žena je uvek u pravu, a i kad nije bolje je ne čačkati mečku.

*Ona je već petnaest godina u braku, a ima dana kad je prilično slobodna.

* Kako da kažem ženi gde sam bio. Ko da se seti svih bircuza?!

*Kurta je svoj mandat prepustio Murti, jer ne želi da bude kočničar promena.

*Žena me ne konstatuje, ni dva posto. Nikako da kod nje pređem cenzus.

*Da li će svi predsednički kandidati, koji na izborima pređu cenzus postati predsednici?

*Žena i ja spavamo u odvojenim sobama. Da li ja imam pravo, na nadoknadu za odvojeni život?
     
*Dok je Kurte, biće i Murte. Tako da narod ne treba da brine za svoju budućnost.

*Narcis je uvek srećan, jer je stalno zaljubljen.

*Prošla je i Sodomu i Gomoru. Što bi se reklo, i sito i rešeto.

*Prva dijagnoza nije bila obećavajuća, ali se sa petsto evra stanje pacijenta značajno poboljšalo, tako da je on sad van životne opasnosti.

*Hirurzi dobijaju od pacijenata viski na poklon, da im se ne tresu ruke prilikom operacije.

*Korupciju je teško eliminisati iz pravosuđa, jer je ona postalo neotuđivi deo sudske prakse.    

*Mito i korupcija su u Srbiji stil života.

*I birokrate su se uključile u borbu protiv korupcije. Mito primaju, ali ga ne daju!
                                                         
*On je poznat kao jedan od naših briljantnih besednika. Posebno je čuven po tome, što svaku svoju rečenicu počinje sa, jebote!

*Mi srljamo u propast, i verujem da ćemo u tome uspeti.

*Prekinut je lanac korupcije. Sada svaka karika radi samostalno.      

*Nismo mi jeftina radna snaga. Mi radimo za džabe.

*Aforizam je roman bez suvišnih reči.

*Na informativnom razgovoru ništa nije znao, sve dok mu islednik nije osvežio pamćenje.

*Narod ćuti, jer ima goveđi jezik.

*Po čitav dan blejimo, jer nemamo radne navike.

*Po čitav dan blejimo, jer smo poprimili mentalitet stada.

*Batina je iz raja izašla – piše na kancelariji islednika.

*Da nismo prizivali đavola, ne bismo videli svog Boga.

*I autocenzura je vid umetničke slobode.

*Policija je pohapsila i zatvorila sve demonstrante. Sad su oni na sigurnom.

*Policija je pohapsila i zatvorila sve demonstrante, jer je ocenjeno da oni na ulici nisu bezbedni.

*Islednik je živa enciklopedija. Sve zna o meni.

*Pecaroši pričaju lovačke priče.

Резултат слика за lovačke priče

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.