Deana Sailović

NOVA KNJIGA AFORIZAMA DEANE SAILOVIĆ "KOJI SAM JA MENI IDIOT"


Biografija
Autorka knjige “Koji sam ja meni idiot” je s početka svoje stvaralačke karijere užoj čitalačkoj publici bila poznata kao “Princeza na zrnu razuma” sve dok se nije okuražila i elektronski ispovedila. Posledice svoje naivnosti trpi i danas i zato se do sledećeg književnog izraza deklariše, isključivo kao idiot.
Iza ovih špic nameta skriva se Deana Sailović rođena 71. u prestonici Bosne i Hercegovine, Sarajevu a ima čast da živi i stvara u kolevci kulture, Sremskim Karlovcima. Član je Društva Književnika Vojvodine, Beogradskog aforističarskog kruga, Udruženja Književnika Beograda, priređivač zbornika Žena i aforizam.
Vidljivih osobenosti nema, osim ako ih je dobro sakrila između redova. Ako ste zainteresovani za preciznije informacije, ne preostaje vam ništa drugo nego da se naoružate strpljenjem, latite Idiota i sami izvedete zaključke.


IZBOR AFORIZAMA:

Najstariji zanat se politikom zapošljavanja
čuva od odumiranja.

Na velika vrata su uneli demokratiju.
Na mala izneli kapital.

Glupost ne podleže privatizaciji.
Ona je naše društveno dobro!

Krče mi creva.
Nisam imala želudca da prodam glas.

Dok majmuni vladaju,
cirkus nema šanse da ode iz grada.

Sa vođom se nije igrati.
Ima on svoje lutke.

Trenutak je istine.
Poligraf ni da trepne.

Policijska brutalnost je na sceni!
Ne spuštajte plavu zavesu.

Zakonodavstvo nam je
kriminalno organizovano.

Najjači predizborni adut opozicije je izraubovan narod.

Zalili bismo mi još jednu istorijsku pobedu
da nam nije ponestalo suza.

Izjava da je Kosovo srce Srbije poslužila je
kao odlična reklama trgovini ljudskim organima.

Uvođenjem dečijih prava kompenzuje se sve veća roditeljska obespravljenost.

Ne dozvolite da vas uhvate u mašinu.
Mi odavno nemamo industriju.

Četa đaka stasala je u armiju nezaposlenih.



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.