aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА

-          У јутарњем дневнику најављене су падавине. Позиција каже: Само кратко захлађење, а опозиција: Из ваших уста у божије уши!

-          Наредне седмице температура из минуса прелази у плус. Надам се да то неће преписати премијеру!?
-          Снег је пао и покрио трагове. Одали су их репови!
-          Владајућа партија још тражи свој дан обележавања. Предлажем да то буду задушнице!
-          Решио сам да усресредим живот на две ствари. Куповину хлеба и плаћање струје!
-          Живим ко мегаломан. Имам хиљаду брига и милион жеља!
-          Направио сам ребаланс кућног буџета. Жену сам послао код таште!
-          Моја жена је опет распламсала ватру у мени. Догорело ми је до ноката!
-          Нова демократска власт ме одмах запазила. Трн сам им у оку!
-          Мој пост траје кратко. Од севапа до ћевапа!

Резултат слика за ЋЕВАП

Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.