humoreska

ZORAN ANTONIJEVIĆ-VAŠARSKA BOMBA

Vašarska bomba

Резултат слика за vašar

- Hajde, hajde. Požuri. Treba da postavimo tezgu na vreme. Što pre odemo brže će početi da nam kaplju pare.

- Sačekaj čoveče da pročitam ovo u novinama, vidi kakav naslov: “Eksplodirali joj silikoni dok je igrala na vašaru.”
Drugo, ja zaista ne znam kako si mislio da sve ove slikovnice i vrele lonce sa prženjacima strpaš u ovu tvoju kršinu od auta.

- Alo bre bacaj te glupe novine, odmah da si se latio posla!  Zašto sam ja tebe zvao?  Da radiš ili da me zezaš?
Trpaj to sve, nabi ga negde, snađi se, napravi mesta! Lonac stavi između nogu, ja ću da ti ga dodam kad sedneš.

Milutin i Mata se jedva spakovaše te krenuše put Kosmajskog vašarišta. Dok je auto trućkao po koji mlaz vrele vode prskao je iz lonca po Milutinu.
Nekako su uspeli da stignu do svog mesta, kad tamo gde je trebala da im bude tezga neko je već montirao svoj štand sa slatkišima i liciterskim srcima. 

- I, ša ćemo sad? 
Upita Milutin oparenog lica, sa sitnim plikovima na obrazu preko kojih se slivao znoj sa čela.
- Ništa, filozofe. Sada ćeš ti lepo da upregneš kolica. 
Mata izvuče kolica iz gepeka i dade ih Milutinu.
- Stavi na kolica lonac sa prženjacima  pa lepo kreni kroz masu. Ne vraćaj mi se dok sve ne prodaš. A kad prodaš onda dođi po novu turu. Ja ću da rasprostrem ove slikovnice na šoferku i biću tu. 

Prođe tako dan i dok je noć polako padala atmosfera na vašaru je bivala sve usijanija.
Milutin i Mata su prodali sve prženjake i slikovnice.

- Šefe nisam verovao da ćemo ovako brzo prodati sve. 

- Ništa ti Milutine ne znaš. Nego hajde sad da se malo proveselimo. Imamo i mi dušu. Idemo pod šator.

Sedoše tako njih dvojica pod šator. Unutra se orila muzika, svi su igrali a posebno su se isticale plesačice sa pozamašnim oblinama,  koje su oskudno odevene išle od stola do stola i uvijale se oko muških gostiju. 
Dođe tako jedna i kod Milutina i Mate i poče da igra oko njih, da se uvija i trese.

- Au čoveče gde si me ovo doveo. Pa zar da poginem. Kakav si bre to Mato čovek?

- A daj ne lupetaj Milutine. Zar je moguće da si toliki slabić i da te je već prvo pivo udarilo u taj tvoj mozak. Ako uopšte imaš mozak. Kakva bre pogibija? Šta lupaš?

- Šta lupam, šta lupam? Sumnjam ja da će ovo da izađe na dobro. Nego mi nisi dao da pročitam onaj članak pa da znam tačno da li je bilo mrtvih. Mora da je bilo. Eksplozija je to, iako su silikoni po sredi. Šta ti misliš da sam ja stvarno glup. Pogledaj ovu plesačicu kolike grudi ima. Pa sigurno se nije rodila takva nego je stavila veštačke, od silikona.
Šta ako se desi da puknu i mi izginemo? Kako ćemo bre Bogu na istinu? Bio je uporan Milutin.

- Šta ti je bre?
 Obrati mu se Mata.
- I da se kojim slučajem u ovom trenutku to desi, neće nas Bog pokarati jer nismo stigli da se omrsimo.


Zoran Antonijević, Mladenovac, Srbija

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.