aforizmi

AFORIZMI IVE MIJE ANDRIĆA

Crkva je vrlo produktivna.
Ona svake godine proizvodi nove svece.
            ***
Podnio sam zahtjev papi da me proglasi za sveca.
I ja sam na ovom svijetu bio mučenik.
            ***
Za njega kažu da je pametan.
Taj vam nikada ne popušta.
            ***
Ženi ne dajem novac.
Ona ga sama uzima.
            ***
Muškarac poklekne samo onda...
kada klekne pred ženu.
            ***
Sin koji od roditelja uzima novac nije pravi sin.
On je pravi – si-novac.
            ***
Ne vjerujem da me žena vara.
Ona voli samo muško društvo.
            ***

Da nisam vjerovao u bolje sutra,
danas bi mi sigurno bilo bolje.

U ratu smo za državu dali sve.
U miru dajemo samo četvrtinu – za PDV.
            ***

Radim za komunalno poduzeće.
Proizvodim otpad.

Резултат слика за otpad

Ivo Mijo Andrić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.