aforizmi

AFORIZMI PEKA LALIČIĆA

VISOKO SU OTIŠLI SVI KOJI SU NISKO PALI

Demokratija je civilizacijsko ostvarenje – 
i samo se kod nas zavodi.

Eksperte imamo na svakom koraku, a na svakom drugom one
koje su oni zavili u crno.

Jeftini ljudi nas skupo koštaju.

Svaka naša krpa bi barjak da bude.

Demokratiju najlakše sprovodi jedan čovek.
Na našu sreću mi baš takvog imamo.

Srbinu više vesti ne stižu trač poštom.
I on se okrenuo tabloidima.

Srba ima nekoliko vrsta: deca i mladi, oni što pomalo raduckaju,
oni što kraduckaju, mrtvi i mrtvi gladni.

Srbin bi spavao kao zaklan da često nema
kuma na umu.

Sitima svega ni gladni ne zavide.

Šta da rade budale na položajima nego da pametuju?

Ne brinite za moj san.
Jeo sam pre neki dan.

Naš crni petak počinje od ponedeljka.

Kod nas je sve puklo.
Sve, osim usijanih glava.


 Naš čovek još u obdaništu dotakne dno života.

Ko ne može sve da svari,
nikad se i ne omrsi.


Otkako smo počeli da rađamo mečke,
pada nam natalitet.

Vođu je lako prepoznati.
Najviđeniji je među gorilama.

Supruga zna da je ne varam.
To tvrdi i moja ljubavnica.

Osoben smo narod.
I muzeje smo poslali u muzej.

Po našem redu vožnje, svi brzi vozovi
kreću sa zakašnjenjem.

Dobri pisci ne umiru.
Da ih ne bi sahranjivali o državnom trošku.

Nisam ja lud iako se osećam kao vođa.

Pobrkali smo lončiće.
Zato je dno našeg dna duplo.

Birač je naša Ahilova peta!

Srećan sam čovek.
Sve mi ide bez veze.

U mojoj političkoj stranci sam prvi čovek.
Drugih i nema.

Ambiciozan smo narod.
Svaki naš panj bi lipa da bude.

Danas sve više tupih pera piše!

. Da ih na njih ne bi bacali,
mućkovi su se latili vlasti.

Kod nas je skoro sve stalo.
Samo se još obmane fabrikuju.

Da nije lakih žena, mnogima bi život bio teži.

Uvrnuti sve zavrnu.

Samo se vi oslonite na mene.
Jeste da ne znam put, ali znam sve krivine.

Dobar i budala više nisu braća.
Budala se domogla položaja.

Muškarce opterećene seksom treba prepustiti
nimfomankama.

Potpuno naga žena nije skroz otkrivena.

Brak bez zvocanja je kao radio bez zvučnika.

Резултат слика за radio


Peko Laličić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.