aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

Učimo na greškama. To je osnova našeg obrazovnog sistema.

Niko ne sme ni da pomisli da se žali, dok nam ovako dobro ide.

Nama toliko dobro ide, da to više ne može da se zaustavi.

Nama toliko dobro ide, da sve počinje da se otima kontroli.

Naš sistem je brutalno demokratski.
  
Jeste da po završnom obračunu nedostaju neke pare, ali je preporuka da se stvar posmatra globalno i da se prekine sa sitničarenjem koje nas neće daleko odvesti.

Mediji su zlonamerno preneli moju izjavu. Očigledno da je moj ekspoze istrgnut iz konteksta.

Nema preciznih podataka o pokretnoj i nepokretnoj imovini naših političara, jer se to svakodnevno menja.

Između mene i moje školske drugarice postoji generacijski jaz. Ona izgleda bar desetak godina mlađa od mene.

Nemam ništa. A od mene se više i ne očekuje.

Dođi da slušamo ploče. Ali, stvarno!

Резултат слика за gramofonske ploče

Mnogo smo alavi. Malo nam je što ovoliko nemamo, hteli bismo više.

David je pobedio Golijata hicem iz praćke. Tako smo i mi savladali NATO.

Gluvoća je jedan od načina da uživaš u tišini.
 U našem je interesu da budemo nemački prijatelji, da opet ne bi streljali sto za jednog.


                                                                        ZORAN T.POPOVIĆ

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.