humor

ВЕСНА МИХАЈЛОВИЋ - ПОСЕТА

Резултат слика за посета

ПОСЕТА


Обична сам српска жена,
сељанка и домаћица,
нит’ сам нешто много вредна,
а нисам ни аљкавица.

Али морам да се мењам
и то сад под старе дане -
председник се најавио
па и код нас можда бане.

Изјавио јасно, гласно
у познатој емисији
да седа у своју шкоду
и да креће по Србији.

Да нас пита како нам је,
да л’ имамо ми проблема,
шта нас мучи и изједа,
ко шта има, а шта нема.

Зато морам све да средим,
стиже човек из даљине,
није лепо да затекне
на регалу прст прашине

и тепихе умазане
и прозоре упљуване -
све то мора да се цакли,
јер и данас можда бане.

А пошто је он недавно
обишао Америку
и код нас би било лепо
да затекне сличну слику.

Српска села напредују
све уредно и све блиста,
обрађене њиве, поља,
домаћинста лепа, чиста.

На вратима домаћице
к’о Трампова прва дама
дочекују председника
са осмехом на уснама.

Ето зато ја сад журим,
да све буде баш овако,
мада сам и сама свесна
да то неће бити лако.

Болеће ме руке, леђа
да би било свуда чисто,
а ако не дође данас
сутра опет морам исто.

Па онда и прекосутра,
а то није баш весело,
ко зна кад га пут нанесе
баш у ово наше село.

А и осмех... Због њега бих
ја морала код зубара,
имам доста кварних зуба,
па ми треба много пара.

Зато нећу да се кезим,
ал’ ћу њему ово рећи -
нек’ повећа мало плате,
па ће осмех бити већи.

Весна Михајловић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.