aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

                                                                             
*Zamenili su dan za noć. Kradu i danju i noću!

*Ja se sviđam i sam sebi, toliko je to uzelo maha.

*Jebe lud zbunjenog, a primećene su i druge nepravilnosti.

*Ne potcenjujte kriminal u Srbiji. On je u stalnom porastu.

*Ja sam stranački prvak. Prvi sam član  i predsednik moje novoosnovane stranke.

*Droge na ulicama ima sve više, ali naši građani treba da budu spokojni. Još smo mi daleko od Kolumbije.

*Droge je na na našim ulicama sve više, ali je sva sreća da se naši građani uglavnom drogiraju kod kuće.

*Kao dete sam želeo da saznam šta je to seks, a sad kao čovek u ozbiljnim godinama se ponovo ponašam kao dete.

*Naša porodica ima kućicu iz snova. Sagradili smo je našem Džekiju.

*Ja imam bezbroj problema, i ja ih stoički podnosim i neću da znam za njih.

*Dolaze teška vremena koja čekaju da ova najgora prođu.

*Sahrana je protekla u duhu starih tradicionalnih običaja. Prvo su ga ubili, a onda zakopali.

*Otrov je izlečio mnoge ljubavne jade.

*Šta on misli da je pametan, samo zato što je pročitao sve te Dostojevske.

*Nisam ja izgubljen slučaj. Moj predmet je u fioci.

*Ja sam jedno genijalno stvorenje. Dva je ipak mnogo.

*Ja sam single, ali šta vredi kad moja komšinica ne zna engleski.

*Ja sam genije. To mi je urođena anomalija.

*Urednici džaba kreče. Ja i dalje pišem.

Svi ćemo uskoro moći da stanemo pod jednu šljivu. Ko da nam zabrani?

*Za dom spremni su čuvarkuće.

*Fatamorgana je naša perspektiva.

Резултат слика за fatamorgana


Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.