aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА

-          Наши чувари мира могу одахнути. Давно смо га сахранили!

-          Узгој стоке у нашој земљи рапидно опада. Захваљујући влади то се и не примећује!

-          Укључио сам се и ја у акцију повећања наталитета. Полупао сам све лустере у оближњем парку!

-          Жену ћу морати ускоро медицински збринути. Залепићу јој фластер на уста!

Резултат слика за фластер на устима

-          Са женином фамилијом имам уравнотежене одонсе. Лажемо се међусобно!

-          Престао сам да дубим на глави. На њу ми се села ташта!

-          Комшиници сам притекао у помоћ. Дао сам јој вештачко дисање превентивно!

-          Откриле су ми се нове визије у животу. Гледао сам у божићну плећку!

-          Новој власти  веран сам кô пас. Научила ме да лајем!

-          Док смо уочи Божића читали ''Оче наш'' на ТВ екрану се појавио премијер. Заћутали смо накратко и наставили: И не уведи нас у искушење но избави нас од злога – Амин!

Милоје Вељовић



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.